بازاریابی و تبلیغات

حالا زمان آرام نشستن نیست

هدایای تبلیغاتی ویژه نمایشگاه

پس از حضور در نمایشگاه، احساس زیبایی در مشارکت کنندگان ایجاد می شود. اما این احساس، هفته ها و ماهها بعد که افزایش آمار فروش را نمایان می شود؛ زیباتر خواهد بود. بنابراین باید به یاد داشته باشید که حضور در نمایشگاه، روش تبلیغاتی خوبی است ؛ اما قدردانی از مشتریان و ارائه هدایای تبلیغاتی ویژه در نمایشگاه،تبلیغات شما را عالی خواهد کرد. تبلیغات خوب فروش را افزایش می دهد ولی تبلیغات عالی کارخانه ها را می سازد. اگر اهدافی متعالی برای کسب و کار خود در سر دارید با ما همراه شوید.

زمان حضور در نمایشگاه

حضور در نمایشگاه، هزینه های پنهانی را به همراه دارد. به همین دلیل نیاز به برنامه ریزی دقیق است. تا در نهایت بتوانید به بهترین بازگشت سرمایه ممکن دست پیدا کنید.

زمانی که قصد حضور در نمایشگاه دارید؛ نکات زیر را در نظر بگیرید و به تیم خود نیز آموزش دهید. تا صدای هارمونی هماهنگی و تلاش شما برای موفقیت را همه بشنوند.

  1. غرفه سازی جذاب و کارآمد
  2. رعایت نکات مربوط به زبان بدن
  3. رفتار گرم و صمیمی از جانب غرفه داران
  4. ارائه هدایای تبلیغاتی ویژه نمایشگاه
  5. ارائه اطلاعات صحیح و جامع
  6. دریافت اطلاعات بازدیدکننده نمایشگاه برای برقراری ارتباط بعد از نمایشگاه

بعد از برگزاری نمایشگاه

حالا زمان آرام نشستن نیست. پس از اتمام نمایشگاه، زمان برداشت از این مزرعه پر حاصل است.

با توجه به اطلاعاتی که از مشتریان بالقوه در نمایشگاه کسب کردید؛ برای حضور آنها در نمایشگاه هدایای تبلیغاتی کاربردی ارسال کنید.  با آنها ارتباط برقرار کنید. و برای فروش محصول خود اقدام کنید.

همچنین برای مشتریان وفادار خود هدایای تبلیغاتی خاص ارسال کنید و از همراهی آنها کمال تشکر را داشته باشد.

 همواره به یاد داشته باشید؛ اثر تبلیغات مانند باد در صحرا است. در زمانی کوتاه، اثر باد روی یک تپه شنی، دیده نمی شود؛ اما بعد از زمان طولانی، آن تپه ی شنی را از جایی به جای دیگر منتقل می کند.

حفظ مشتریان

اگر شما تمام اصول فروش و بازاریابی را رعایت کنید اما محصولی بی کیفیت ارئه کنید، مطمئن باشید که امید شما به بازگشت سرمایه، می تواند به سرعت به یک کابوس گران قیمت تبدیل شود.

در دنیای امروز که در هر کسب و کاری برندهای متعدد، مشتریان را احاطه می کند؛ کیفیت، همیشه حرف اول را می زند.

جادوی واقعی موفقیت، در محصول شما نهفته است. باید با محصول مورد نظر زندگی کنید و درباره ی آن اطلاعاتی عمیق و کافی به دست آورید. تا بتوانید محصولی بی نقص و با کیفیت عالی را ارائه دهید. بنابراین اولین قدم برای حفظ مشتریان ارائه محصول با کیفیت است.

دومین اقدام شما برای حفظ مشتریان تداوم تبلیغات است.

تداوم تبلیغات تا نمایشگاه سال آینده

برای حک کردن برند خود در اذهان، باید هر لحظه و هر جا دیده شوید. برای این منظور، مناسبت های خاص را برای هر مشتری خود مشخص نمایید.( روز تولد، سالگرد تاسیس، روز مرد، روز مهندس، روز زن و ….) برای هر یک از این مناسبتها می توانید هدایای تبلیغاتی لاکچری تهیه نمایید. ولی در برخی از مناسبتها بهتر است با ارسال یک ایمیل یا پیام همراهی و همدری خود را ابراز نمایید.

البته به یاد داشته باشید تداوم تبلیغات رسانه ای اعم از شبکه های اجتماعی و تلویزیونی، نقش مؤثری در تثبیت برند شما خواهد داشت.  

برای اینکه این مسیر را با موفقیت تمام طی کنید، همیشه برای تبلیغات چاپی، تبلیغاتی محیطی و هدایای تبلیغاتی مبلغی را پس انداز داشته باشید. گاهی بطور پیش بینی نشده، نیاز به تقویت تبلیغات خواهد داشت.

گروه هدایای تبلیغاتی فدک با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی ویژه نمایشگاه، هدایای تبلیغاتی لاکچری و هدایای تبلیغاتی کاربردی ؛ برای پیشبرد اهداف فروش و ارتقاء برندتان در کنار شما خواهد بود. کارشناسان فروش گروه هدایای تبلیغاتی فدک، با مشاوره رایگان، مسیر برند سازی و افزایش سطح فروش را برای شما لذت بخش و توام با موفقیت خواهدشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *