درباره انواع هدایای تبلیغاتی

نکات مهم برای خرید ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی

برترین استراتژی های ارتقای سطح فروش و سود آوری، با بهره گیری از هدایای تبلیغاتی صورت می گیرد. هدایای تبلیغاتی، فروشندگان خاموشی هستند که توسط شما وارد محل کار، محل زندگی، فروشگاه ها و … می شوند و همواره نام برند شما را یاد آوری می کنند. هدایای تبلیغاتی در هر لحظه از شبانه روز، مشخصات کسب و کارتان را در اختیار مشتریان قرار می دهد و برند شما همیشه در دسترس است. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که همواره در معرض دید قرار دارد؛ ساعت دیواری، رومیزی و مچی می باشد. انواع ساعت از بهترین هدایای تبلیغاتی می باشد. زیرا انواع ساعت را می توانید، به طیف بسیار گسترده ای از مخاطبین خود ارائه نمایید. تنوع در نوع و قیمت ساعت آنقدر زیاد می باشد که شما می توانید از ساعت برای هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران، ویژه کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان، کودکان، بانوان، شب عید و … استفاده کنید. حتی در موقعیت‌های خاص، برای مخاطبین پر اهمیت، می توانید از ساعتهای برند و گران قیمت برای قدردانی و یا ایجاد انگیزه استفاده کنید. به یاد داشته باشید در چنین شرایطی هیچگونه تبلیغی از کسب و کار شما، نباید روی ساعت چاپ شود.

انواع ساعت تبلیغاتی

انواع مختلف ساعت عبارتند از ساعت تبلیغاتی رومیزی، دیواری و مچی که هر یک در انواع دیجیتال و آنالوگ تولید می شود. همچنین در گروه هدایای تبلیغاتی فدک انواع ساعت با متریالهای متفاوت، از جمله انواع ساعت فلزی، انواع ساعت چوبی و انواع ساعت پلاستیکی ارائه می گردد. قبل از خرید ساعت تبلیغاتی به سلایق و سبک زندگی مخاطبین خود توجه کنید. ساعت یکی از هدایای تبلیغاتی خاص محسوب می شود؛ بنابراین توصه می کنیم، بهترین گزینه ها را بطور اختصاصی برای مشتریان خاص خود تهیه کنید.

ساعت تبلیغاتی ورزشی: این نمونه سبکی بادوام است که برای فعالیت های ورزشی طراحی شده‌اند. معمولا ساعت‌ هایی که دارای بدنه تیتانیومی محکم و صفحه‌های ضد خش هستند؛ در میان مردم محبوبیت بیشتری دارد. بنابراین اگر مخاطبین شما از قشر ورزشی هستنداین سبک ساعت اسپرت را انتخاب نمایید..
ساعت های غواصی :این مدل ساعت فشار زیاد آب را تحمل میکند. این سبک از ساعت می‌تواند بطور منظم و طولاتی در معرض آب قرار گیرد.
ساعت‌های معمولی: اگر مخاطبین شما ساعت را برای استفاده روزمره، استفاده می کنند و قیمت ساعت تبلیغاتی برای شما آیتم مهمی است؛ یک ساعت غیررسمی معمولی خرید کنید. آنها در دو نوع دیجیتال یا آنالوگ ارائه می شوند.
ساعت‌های کرنوگراف – ساعت‌های کرنوگراف دارای عملکرد کرونومتر هستند و گاهی اوقات تاریخ و سایر اطلاعات مفید را به شما می گویند.

انواع ساعت تبلیغاتی لاکچری

ساعت های رسمی: اگر قصد ارائه ی هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص دارید؛ بهتر بهترین گزینه، ساعت رسمی است.معمولا، این سبک ساعت از قیمت بالایی برخوردار است.
ساعت های جیبی: برای ظاهری کلاسیک، هیچ چیز بهتر از ساعت جیبی نیست. آنها به شما امکان می دهند زمان را بدون مزاحمت ساعت روی مچ خود بررسی کنید .

نکات مهم برای انتخاب ساعت مناسب

زمانیکه اطلاعاتی در مورد انواع ساعت کسب نمودید و قیمت ساعت تبلیغاتی برای شما مشخص شد. انتخاب ساعتی که مناسب مخاطب شما باشد یک تصمیم مهم است، بنابراین کمی فکر می کند.

اندازه ساعت مناسب با مچ دست باشد
معمولاً بند ساعت رامی توان تنظیم کرد. اما صفحه ساعت نیز باید متناسب با مچ دست متناسب باشد..

به سبک زندگی مخاطب خود توجه کنید
نحوه استفاده از ساعت نیز بر تصمیم خرید شما تأثیر می گذارد. از ساعت در هنگام غواصی یا پیاده روی استفاده خواهد شد؟ آیا ساعت را در دفتر کار خواهد داشت؟ آیا این ساعت رسمی برای مراسم خاص خواهد بود؟ اگر شناخت چندانی از مشتری خود ندارید؛ می توانید با توجه به نوع پوشش او، ساعت مورد علاقه و مناسبی را برای او انتخاب نمایید.

آیا اکثر لباس های او ساده و سنتی هستند؟ اگر چنین است، ممکن است یک ساعت مکانیکی با سبک کلاسیک را ترجیح دهد.

آیا مسن است و تیپ های رسمی دارد؟ ساعت های قدیمی زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. حتی ممکن است یک ساعت جیبی آنتیک در نظر بگیرید.

آیا معمولا لباسهایی با رنگ های روشن و طرح های برجسته دارد؟ ساعت ساده ای را برای او در نظر بگیرید.

اگر روسری‌ های روشن یا کراوات‌ های پررنگی دارد، ممکن است ساعتی بخواهید که کمی رنگ‌ بندی داشته باشد.

و اگر درسبکهای مختلف لباس می پوشد؛ باید ساعتی را انتخاب کنید که با هر چیزی مانند سبک سنتی ساده و کلاسیک هماهنگ باشد.

ساعت مچی تبلیغاتی

فاکتورهای مؤثر در قیمت ساعت تبلیغاتی دیواری

ساعت دیواری، در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوت تولید می شود. و از آنجا که معمولا از بخش صفحه ساعت و بدنه ساعت دیواری برای چاپ مشخصات استفاده می شود، بدیهیست که برای درج تبلیغات به روی ساعت، لازم است از سطح  مناسبی برخوردار باشد.

صفحه ساعت دیواری بصورت کاملا سفید و بدون چاپ است. و به دو روش سیلک و افست، تبلیغات چاپ می گردد. هر یک از این روشها، با کیفیت های متنوع و قیمت های مختلف ارائه می گردد.

” توجه داشته باشید که هر چه صفحه ی ساعت ساده و خلوت تر باشد، زیباتر و کاربردی تر خواهد بود. بنابراین از درج مطالب بسیار زیاد، با سایز بزرگ به روی صفحه ی ساعت خودداری کنید.”

جنس بدنه ساعت دیواری در انواع پلاستیکی، فلزی، چوبی و یا ترکیبی از آنها تولید می شود.

موتور ساعت دیواری در سه نوع چپ گرد، راست گرد و روان گرد است.

هر یک از این عوامل بر قیمت ساعت تبلیغاتی تأثیر گذاشته و شما می توانید در طیف گسترده ای از قیمت ها، بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

ساعت تبلیغاتی

نکات مهم برای انتخاب ساعت مچی

با وجود اینکه تنوع مدل ها و برند های ساعت در بازار، بسیار زیاد است. اما انتخاب ساعتی به عنواه هدایای تبلیغاتی کمی دشوار به نظر می رسد. کلید انتخاب ساعت در شناسایی اولویت ها است. قیمت ساعت تبلیغاتی و انتخاب آن بر اساس سبک زندگی، دو الویت اصلی انتخاب ساعت می باشد.

آنچه قبل از خرید ساعت تبلیغاتی باید بدانید

قبل از خرید ساعت تبلیغاتی، مهم است که کمی درباره انواع ساعت، انواع برند و سبکهای مختلف آن بدانید. شما نمی توانید بهترین ساعت را بدون اطلاع از گزینه های خود انتخاب کنید. این اصول را در ذهن داشته باشید.

قیمت ساعت تبلیغاتی

چقدر می خواهید خرج کنید. قبل از بررسی مدلهای ساعت، باید در مورد بودجه خرید خود تصمیم بگیرید. چقدر می توانید هزینه کنید؟ بدیهیست که با توجه به تنوع ساعت در بازار، شما با طیف وسیعی از قیمت ساعت تبلیغاتی مواجه خواهید بود. بنابراین هنگام تعیین بودجه برای ساعت خود موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • قیمت ساعت های لوکس معمولا بسیار بالاست. اگر قصد دارید یک هدیه تبلیغاتی لاکچری را به فرد خاصی اهدا کنید؛ بهترین گزینه ساعت سوئیسی مکانیکی است. البته ساعتهای
    برندهای ژاپنی مانند سیکو و سیتیزن ساعت های مکانیکی عالی هستند که می توانید آنها را با قیمت پایین تری تهیه کنند و همچنان بهترین هدایای تبلیغاتی را ارائه نمایید. اما اگر بودجه تبلیغاتی شما محدود است
    ساعت های شیک و معمولی می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند. می توانید ساعت های معمولی زیبا و بدون حرکات مکانیکی را با قیمت کم پیدا کنید.

آیتم های مهم ساعت را شناسایی کنید

هنگامی که سبک و قیمت ساعت برای شما مشخص شد؛ قبل از خرید سا عت تبلیغاتی آیتم های مهم در ساعت را بررسی کنید.

صفحه دیجیتال یا آنالوگ
صفحه های بزرگ یا با کنتراست بالا برای مشاهده آسان
میزان مقاومت در برابر آب
بخش تنظیمات ساعت
عملکرد باتری
عملکرد کرونومتر
گام شمار یا سایر ویژگی های مفید
آیا بند ساعت را می توان به راحتی تعویض کرد؟
بند ساعت را می توان به راحتی تنظیم کرد؟
وزن ساعت متناسب است؟
آیا خیلی حجیم است؟ و به آستین گیر می کند؟

در نهایت ساعتی را انتخاب کنید که مخاطب شما تا سالها از آن استفاد کند و یاد و خاطر شما و برندتان را زنده نگه دارد

اگر در جستجوی راه حلی برای جان بخشی به بازار کسب و کارتان و نمایش قابلیت های خود هستید، بهترین و جدید ترین هدایای تبلیغاتی را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید و با اهدای آنها، سود آوری و لذت از کسب و کار را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *