درباره انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران

هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران

از زمان های بسیار دور تا کنون، اهدای هدیه زیباترین ابزار برای ابراز احساسات بشمار می رود. در طول تاریخ هم شاهد این امر هستیم. همواره برای ایجاد ارتباط، بهبود ارتباط و حتی برای ترمیم یک ارتباط، از هدایای ارزشمند استفاده می شد. معمولا پادشاهان هر سرزمین با ارسال هدایای ارزشمند سعی در ایجاد ارتباطی مفید بوده اند. در دنیای متمدن امروز نیز همین مسیر ادامه دارد. معمولا بهترین روش برای بهبود روابط با دوستان، خانواده و همکاران هدیه دادن به شمار می رود. اما باید توجه داشت در شرایط و موقعیت های خاص مانند همکاران و مدیران در محیط کار، تنها سلایق آنها مهم نیست ؛ باید هدیه با شرایط و شأن آن‌ها تناسب داشته باشد تا از سوء برداشتهای احتمالی جلوگیری شود. و هدیه اثر معکوس نداشته باشد. هر یک از ما در زندگی شخصی و اجتماعی با افراد مختلفی ارتباط داریم و نوع ارتباط ما با هریک کاملا متفاوت است. از این رو در زمان اهدای هدیه به آنها، ویژگی های شخصیتی و روابط ما معیار خرید هدیه خواهد بود. اما خرید هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران معمولا از حساسیت های خاصی برخوردار است. به همین خاطر در این مقاله به انواع هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران می پردازیم.

هدیه ویژه مدیران

هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران با سه هدف کلی ارائه می شود: 1 – قدردانی کارمندان از مدیران درون سازمان 2- ایجاد ارتباطات جدید با مدیران برون سازمان 3- تحکیم روابط با مدیران برون سازمان و تثبیت جایگاه ویژه در میان رقبا

به ‌طوری اگر هدیه ای ویژه را به مدیران درون سازمان اهدا نمایند، این اقدام به عنوان قدردانی از مدیران مجموعه تعبیر می‌شود و ایجاد این حس خوب در مدیر سازمان،سبب افزایش مسئولیت‌ پذیری ایشان نسبت به کارمندان خواهد شد. و اگر هدیه ویژه برای مدیران برون سازمانی تهیه شود؛ دیدگاهی مثبت در ذهن ایشان ایجاد خواهد شد و بدیهیست که با احساس مثبت نسبت به برند شما، پیشنهادات تجاری را بهتر بپذیرند و ازحس رضایتمندی بیشتری را از همکاری با شما داشته باشند.

انواع هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران

ست مدیریتی

از آنجا که خرید هدیه ویژه مدیران کار بسیار دشواری است، انواع ست مدیریتی با تنوع بسیار بالا موجود است که به همراه جعبه ارائه می گردد. در ست های مدیریتی اقلامی نظیر فلش مموری، پاوربانک، خودکار فلزی، جاکلیدی، هارد اکسترنال، جای کارت، شارژر فندکی و … وجود دارد.

معایب و محاسن ست مدیریتی:

ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی از تنوع بالایی برخوردار است بنابراین می توانید این هدیه ویزه را برای سلایق مختلف در سنهای مختلف تهیه نمایید. از سوی دیگر از آنجا که به صورت انبوه تولید و بسته بندی می شود نسبت بر دیگر هدایای مدیریتی، قیمت پایین تری دارد. اما هدیه ای خلاقانه و خاص بشمار نمی رود. معمولا هر مدیری حداقل یکی از این ست ها را قبلا دریافت کرده است.

هدایای مدیریتی لاکچری

زمانی که قصد ایجاد روابط جدید با مدیر سازمانی خاص دارید بهترین گزینه هدایای مدیریتی لاکچری می باشد. در چنین شرایطی هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران باید هم ارزش قابل قبول مادی داشته باشد و هم از لحاظ معنوی ارزشمند باشد. در واقع شما با خلق “ارزش” در ذهن مخاطبتان ثبت خواهید شد.

هدایای مدیریتی لاکچری شامل هدایای نفیس مانند صنایع دستی، ست‌ مدیریتی لوکس، روان‌نویس برند های خاص، کتب نفیس، اقلام چرم طبیعی و هدایای جدید دیجیتالی می‌شوند. توجه داشته باشید که شیوه بسته‌بندی و نحوه ارائه هدیه بسیار تاثیرگذار است. هدایای مدیریتی را حتما از برند های با کیفیت تهیه کنید. و ضروریست که همراه با جعبه ای شکیل ارائه گردد.

کتاب نفیس

معمولا هر مدیری در اتاق خود بخشی را به عنوان کتابخانه در نظر می گیرد. بنابراین کتب نفیس و ارزشمند مذهبی و ملی ما می توانند الویت هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران باشند. بدون شک کتاب نفیس علاوه بر ارزش مادی، ارزش معنوی فراوانی را به همراه خواهد داشت. کتب نفیس با موضوعات مختلف از جمله مذهبی، داستانی، شعر، تاریخی و … در بازار موجود هستند. این کتب اغلب با جلد فلزی، چوبی حکاکی شده، چرم طبیعی است و کاغذهای داخلی آن از گلاسه با چاپ چهاررنگ با کیفیت همراه نقوش اسلیمی و تهیه می شوند..

خودنویس یا روان نویس

با وجود اینکه به نظر می رسد؛ خودکار، خودنویس و روانویس از هدایای تبلیغاتی قدیمی بشمار می روند اما همچنان هواداران زیادی دارد و هنوز جزء پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. زیرا خودکار، خودنویس و روانویس از هدایای تبلیغاتی کاربردی است که در طیف وسیعی از قیمت و کیفیت تولید می شود. شاید باور این موضوع سخت است اما یکی از هدایای ویژه مدیران، خودکار، خودنویس و روانویس نفیس است. خودکار، خودنویس و روانویس نفیس از علاقه مندی های هر مدیری است به همین خاطر شک نکنید که هر مدیری از دریافت یک خودکار، خودنویس و روانویس نفیس مسرور خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که خودنویس و روان‌نویس نسبت به خودکارلوکس تر است، هیچ تبلیغی روی آن حک نشود و حتما همراه با جعبه ای منحصر بفرد ارائه نمایید.

جعبه پذیرایی

باکس پذیرایی یکی از وسایل کاربردی برای اتاق مدیریت است. جعبه های پذیرایی از چوب، شیشه، فلز، ترمه و چرم ساخته و تقسیم بندی می شوند سپس با خوراکی هایی نظیر چای، نسکافه، شکلات و خشکبار مخصوص پذیرایی پر می شوند. جعبه پذیرایی یک هدیه کاربردی و خاص است که علاوه بر ارزش مادی، جلوه زیبایی را به میز مدیر می بخشد. با وجود این جعبه به سایر وسایل پذیرایی نیاز نیست و باعث مرتب شدن میز مدیریت می‌شود.

ست رومیزی مدیریت

ست رومیزی مدیریتی معمولا از چرم و چوب با کیفیت تهیه می شود و شامل لوازم اداری نظیر خودکار، جای قلمدان، برگ یادداشت، زیر دستی، کاتر پاکت نامه و … است. ست رومیزی مدیریتی با اقلام و متریالهای متنوعی موجود است به همین خاطر می توانید ست رومیزی مدیریتی را با قیمت های متنوعی مشاهده نمایید.از محاسن بزرگ ست رومیزی آن است که همواره در معرض دید مدیر ، ارباب رجوع و سایر کسانی که وارد اتاق مدیر شرکت می‌شوند، قرار دارد.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی از ملزومات میز مدیریت بشمار می رود. بدون شک یک تقویم رومیزی شیک و مرغوب می تواند به راحتی تمام سال را روی میز مدیر و جلوی چشمان او باشد. و حتی اگر تبلیغی از برند شما روی آن حک نشده باشد، کیفیت و کارایی آن یادآور برند شما خواهد بود. توصیه می کنیم اگر قصد دارید تقویم رومیزی را به عنوان هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران انتخاب نمایید، از متریالی خاص نظیر چوبريال چرم و … تهیه کنید و در صورت امکان بدون درج تبلیغات آن را ارائه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *